Saturday, October 24, 2009

bangun pagi minum nescafe..

sebenarnya aku just nak update blog jer..hehhehe..dah terlajak nak tulis ni aku nak la kongsi sikit perasaan aku time ni...hari ni 25 november 09 so that mean lebih kurang 2 hari lagi aku akan masuk dewan exam sekali lagi wat kali ke-3 di universiti ni...nak kata aku study..(cam x konfident jer nak ngaku) tapi aku baca gak la buku tp cam sikit y paham dr x nyer..entahlah...aku risau sikit sem ni..subject bagi aku sem ni banyak la yang killernyer...(uih bahaya jer bunyi nyer)..so kat sini saya nurlia shaari nak memohon dari hati yang ikhlas kepada sahabat yang mengunjungi blog ini "minta maaf banyak2 klu ader yang terasa hati n marah kat saya n klu saya termarah,terkutuk,terkata,tergelakkan korang or what ever that make ur feel unconfortable ngan saya...sorry bebanyak yek.....wish me luck n doakan saya berjaya bersama2 anda yek.." SAYANG KORANG SUME.....

*masalah adalah medan pengukur bagi kita mencapai tahap seorang manusia so jangan hindari atau lari dari masalah tapi cuba hadapi dan berdepan masalah itu dengan berani!!!

p/s= hey masalah siap la kau..aku datang :)

2 comments:

skyjamil said...

aku datang nak wat masalah..haha

lieya ixora said...

masalah per sangat la y ko bley buat nora..x der mende pon..hahahhaha...jangan mare ya!!