Tuesday, March 23, 2010

hari yang menyedihkan..



bila tengok air ni segar rasanye..tapi yang nak diceritakan kat sini bukan lah kisah air terjun atau kisah air yang melimpah tapi kisah aku dan kisah aku dengan keadaan air yang kering kontang...
dengan semangatnyer aku bangun nak g kelas ari ni..aku pon bangun cam biasa n trus menuju ke bilik air tuk mandi..tiba di tangga membe aku panggil aku n kata "naik balik la...air x der!!"..aku tergamam jap..pastu aku trun jugak ke bilik air dan SAH!! memang air x der langsung...aduyaii...tenson aku..mana dengan kelas lagi..nasib baik x der presentation arini, klu x aku pon x tau aper yang nak jadi...nak dipanjangkan cerita lagi, aku tunggu air tu sampai la ke pukul 11 dan air tetap x muncul3x...tension tu jangan citer la kan...segala sumpah seranah yang ader dlm kepala terbayang3x jer kat mata aku ni..geramnyer lagi aku terpaksa melepaskan attendant aku ari ni semata2x sebab air x der..yela kan..x kan nak g kelas dengan keadaan x mandi..kang lain plak baunyer..hehehhe...

sayang memang sayang la klas ari ni..pasni kul 2 lak ader klas mana dgn nak jmpa org lagi ari ni nak xplain pasal benda y x settle2x ni..aduhai nasib badan..assigment still berlambak tapi x der idea nak menulis..otak aku ni blank je rasenyer..nak balik umah pon ader..dok umah senang...skang ni aku berada di zon tak selesa so tension jer rasanyer..nak buat ape yek.....air oh air cpat la ko ader balik.sapa yang guna air banyak3x ni...salam

No comments: