Wednesday, October 13, 2010

musim exam menjelma

wah sedar x sedar sekejap lagi kita nak exam dah...ni kira exam second last la bagi student tahun akhir di 'U'...wah pas ni nak keje dah...

bila musim exam ni mulalah nak cari nota2 la, soalan2 lepas la n macam2 lagi la...jangan nak kata org lain,,aku pon sama..hehhehhe
bukan apa..aku ni style malas nak wat nota,,so nota y aku salin dr kelas tue la nota exam aku tp klu nak nota y lengkap aku mesti mintak kat member2 y sayang kat aku(perasan sikit)hehhehhhe....

se ni aku kena siapkan thesis..huhuhuhu...cam ne la nak wat..jenuh berkampung kat PTSL la AKU.....bila pk2 kan..musim exam ni dah macam musim world cup dah...bila world cup semua org jaga malam n sepesen muka bila pagi(muka x cukup tidur) sebab nak tengok bola...sama jer ngan exam..org berjaga sebab nak study last minit...konon baru datang feel....tapi tue la hakikat student...bukan zaman 2010 ni jer tapi dari zaman datuk nenek kita dulu dah gini...x caya?? jer try g tanya atuk or nenek korang y berkelulusan havard or oxford tue...sama jer kawapan diorg...hehhehhe

skang ni dengan teknologi canggih...asal x paham kita bley GooGle jer...x paham lagi bley plak FeCeBooK ngan lecturer..fuh canggih sungguh...pandek kata teknologi skang cam nak kasi sume student score A je la...tapi hakikatnyer lain y jadi...hehhhe(paham2 je la pe y jadi)...tapi bukan sume y melencong..ader gak y score A tipa2 sem..4 flat gtue kan...

so..aku pon harap aku pon dapat score se"higher" yang mungkin tuk sem ni... aku ni dah letih ngan gred cukup2 makan ni...entah bley grad ke x entah la....takut lak aku tulis gni...ok la..wa chowww dulu..pape hal kita citer lain erk....

p/s: study la kita erk...rasa malas nak study sorang,,kumpul geng n kita kasi pecah PTSL or mana2 library...y penting study....salam................

No comments: