Monday, September 7, 2009

ermm....ehem2x

sebenarnyer aku x der idea nak tuleh pe ni..tapi nak tulis gak..hari ni 17 ramadan bersamaan 7 september 09..dan hari cuti umum dimalaysia..dan hari adalah hari yang amat membosankan bagi aku coz x tau nak wat aper..semalam aku dah khatam sebijik novel yang bertajuk "aku bukan billy milligan" so hari ni mati kutu la nak wat per..study pon sudah smpei berbintang mata aku tp tetap rase cam x bosan gak..esok exam tp aku bacer slide show ni cam kureng paham jer tp masuk la sikit....huhuhuhu...nasib baik la ader radio hot yang sudi menemani aku y sunyi ni...al-maklum la aku ni dok sorang...aku rasa aku ni kena sindrom aku nak balik umah!!!!huhuhu..tgk buku nmpak umah jer...aduhai...kawan2 pon masing2 bz ngan assigment la,pak we deme lagi, nak balik umah p.cik la m.cik la, abg la kakak la.....aleh2 aku gak la terconggok kat sini...(tu la mak suruh minta U yang dekat x mau...2 pon ader hati nak p study over sea) fuh..lega!!!skang ni dah kul 12.04 t/malam..aku baru abeh bacer fiqh ibadat n munakahat..baju x iron lagi..n esok cam besa la..lewat g kuliah smpei muka dah kena aim ngan lecturer tp naris lecturer tu sporting abeh...just klu ari jumaat mst kena brain wash n lecturer tu kata aku ni ader alergik bangun pagi..hahhahaha...tp aku tetap ngan satu ayat y memberi aku semangat disaat2 lewat tu :"late is better than never!!"hahhahaa...hai banyak la plak aku tulis..aku tulis jer bukan suruh korang bacer kan?!! okkey la..aku nka sambung balik keje aku...so..GUD NITE la pade sesapa y dah lena or baru nak lena tu...TIDO TU MIMPI AKU KLU X KORANG MESTI MIMPI HANTU...wakakaka...salam..

No comments: