Wednesday, September 16, 2009

raya!!


wah malam ni dah masuk malam 27 ramadhan dan ini bermakna lebih kurang 3 hari lagi RAYA!!..amboi best sebut pasal raya...tadi dalam kelas dalam best2 sebut raya tetiba ustaz tegur dan kata"patutnya kita bersedih apabila raya dekat kerana ramadhan sekali lagi akan tinggalkan kita dan belum tentu kita akan menemuinya tahun hadapan" tetiba jer aku rasa semacam jer..al-maklum lah tanda2 kiamat dah banyak...
tadi mak aku call..nak tau aper mesej yang die kata"lia balik bila? ha nanti nak balik tu jangan relaks sangat kang tertinggal bas!!" hahaha(mak dah paham sangat perangai anaknyer y terover relaks ni..tau2 dah terlewat)..actually malam ni aku baru sudah basuh baju yang menimbun n terasa relaks sekali pabila bajuku sudah riang diampaian...malam ni dah terasa sunyi coz kawan2 ramai dah berangkat pulang ke tempat asal masing2..kelantan,kedah,pahang,terengganu,selangor(dekat pon nak balik awal) dan termasuklah membe dr perak..huhuhu..aku jer y istiqomah mengikut jadual perangcangan UKM balik jumaat..malam esok aku nak main mercun..bermacam koleksi mercun y aku kumpul sepanjang ramadhan ni dr bazar ramadhan(hehehe)..semangat raya x kisah kat mana2..akak(nada) la master mind nyer...(jangan mare yek akak!!) siap nak tambah koleksi lagi esok kat bazar...jangan jelez bagi y balik awaiii....
malam ni aku sahur makan burger..(nyum2)....ok la.esok ader klass kul 9...nak kena sahur+iron baju+kemas buku+tido=semangat RAYA...

*pada kesempatan ini saya(Nurlia Shaari)ingin memohon beribu kemaafan kepada semua..diharap ramadhan dan syawal tahun ini akan membawa seribu keceriaan kepada kita..semoga Allah merahmati kita dan keluarga....ku hulur 10 jari tanda bermaafan sesama kita...

No comments: